کد خبر: ۱۵۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۸ تير ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس:

محور فعالیت ها بر اساس تحقق شعار سال تبیین می شود 

میدان شاهی گفت: اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در تبیین شعار سال به عنوان نقشه راه فعالیت قرار گرفته است.

 به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، علی اکبر میدان شاهی با قدردانی از اعتماد مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با توجه به حکم انتصاب، در نشستی صمیمانه با کارکنان این شرکت ضمن ارائه گزارش مختصری از مجمع گاز استان افزود: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، استان فارس در قله است و برای خدمت‌رسانی به جامعه و به وِیژه اقشار محروم و کم برخوردار باید تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی مدونی را در دستور کار قرار داد.

میدان شاهی با اشاره به اینکه تحقق شعار سال در نقشه راه این دستگاه خدمت رسان دارای جایگاه ویژه ای است، اظهار داشت: در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» توجه ویژه ای به حمایت از شرکت های دانش بنیان داشته ایم و بر این اساس برای اولین بار در کشور تفاهم نامه ایجاد و راه اندازی مرکز مشترک نوآوری صنعت گاز فیما بین شرکت گاز استان و پردیس شرکت‌های دانش بنیان فارس به امضا رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از نگاه مثبت استاندار مردمی فارس در راستای محرومیت زدایی عنوان کرد: در روزهای اخیر 4466 خانوار در مناطق جنوبی فارس از نعمت گازرسانی برخوردار شدند و با تسهیلاتی که از سوی شرکت ملی گاز فراهم می شود، تلاش برای گازرسانی به سایر نقاط دورافتاده استان ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در ادامه از معافیت و بخشودگی هزینه انشعاب و گاز بها به میزان 1 میلیارد و 200 میلیون ریال مطابق تکالیف قانونی برای اقشار ویژه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: مطابق مصوبات قانونی طرح هایی برای حمایت از اقشار کمتر برخوردار جامعه تدوین شده است که در این راستا 333 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و 61 مددجوی سازمان بهزیستی به ترتیب با 701 میلیون ریال و 127 میلیون ریال از بیشترین بخشودگی ها در بخش هزینه انشعاب و گاز بها در بهار سال جاری برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در ادامه با تشریح برخی از برنامه هایش گفت: عملیات بهینه سازی مصرف انرژی ، هوشمند سازی و مقاوم سازی را به عنوان راهبردهای اصلی شرکت گاز استان فارس در عرصه خدمت‌رسانی برشمرد.

میدانشاهی با بیان این که عملیات حفظ و نگهداری شبکه نقش ارزنده ای در پیشگیری از هدر‌رفت انرژِی دارد، اظهار داشت: با ترمیم نقص هایی که در شبکه گاز رسانی و تجهیزات وجود دارد به اهداف کلانی نظیر مصرف بهینه انرژِی، پاسداشت محیط زیست، ارتقا سلامت عمومی جامعه و پایداری جریان گاز در طول سال دست خواهیم یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با تشریح گوشه ای از اقداماتی که برای پایداری شبکه گازرسانی استان انجام شده خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت ایستگاه‌های موجود، توسعه شبکه‌های گازرسانی، احداث ایستگاه های جدید تقلیل فشار از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای پایداری جریان و توسعه شبکه گازرسانی صورت می‌گیرد.

این مقام ارشد حوزه انرِژِی استان در بخش پایانی سخنانش با اشاره به تداوم گازرسانی به صنایع افزود: بهسازی و مقاوم سای تاسیسات گازرسانی با وجود تحریم های ظالمانه ای که بر ملت شریف ایران تحمیل شده دچار وقفه نگردیده و با استفاده از ظرفیت های داخلی به دنبال پایداری شبکه گازرسانی در سطح استان هستیم.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، شرکت گاز ، گاز
نظرات بینندگان